خوابگاه دختران

شب خوابگاه دختران
دختر شبنم نامی با چند کتاب در دستش وارد واحد دوستش لاله می شود و او را در حال گریه می بیند.
شبنم:وااااااا ......خاک بر سرم !چرا مثل ابر بهار داری گریه می کنی؟
لاله:خدا منومیکشتو این روزو نمی دیدم.(همچنان به گریه ی خود ادامه می دهد)
شبنم :بگو ببینم چی شده؟
لاله :چی می خواستی بشه؟امروز نتیجه ی امتحان آناتومی رو زدن تو برد.منی که از شیش ماه قبلش کتابامو خورده بودم،منی که به امید 20 سر جلسه امتحان نشسته بودم،دیدم نمره ام شده 19.!!!!!!!!1(بر شدت گریه افزوده می شود)
شبنم:(اورادر آغوش میکشد)عزیزم...گریه نکن میفهممت.درد بزرگیه! (بغض شبنم نیز میترکد) بهتره دیگه غصه نخوری و خودتوبرای امتحان فردا آماده کنی درس سخته وحجیمیه میدونی که؟!
لاله:(اشکهایش را آرام آرام پاک میکند)آره میدونم ! امامن اونقدسر ماجرای امروز دلم خون بود و فقط تونستم 8 دور بخونم میفهمی شبنم فقط 8 دور...(دو باره صدای گریه اش بلندمیشود) حالا چجوری سرم رو جلوی نازی و دوستاش بلند کنم؟!!
شبنم:عزیزم دیگه گریه نکن. منو شهره هم فقط 7-8 دور تونستسیم بخونیم! ببین از بس گریه کردی ریمل چشمای قشنگت پاک شده! گریه دیگه فکر کردن به این مسائل که میدونم سخته فایده ای نداره ومشکلی رو حل نمیکنه.
لاله:نمیدونم چن روزیه مثل قدیما دلم به درس نمیره مثلا امروز صبح، ساعت 5.30 بیدار شدم، باورت میشه؟!
(در همین حال صدای جیغ وشیون از واحد مجاوربه گوش میرسد،استرس عظیمی وجود شبنم و لاله رادر برمیگیرد!
دختری بنام کبری وارد اتاق میشود)
شبنم:چی شده کبری؟
کبری:(بادلهره ) کمک کنید... نازی داشت برای بیستمین بار کتابشو میخوند که از حال رفت!
شبنم:لابد به خودش خیلی سخت گرفته!
کبری:خوب منم 19بار خوندم اینطوری نشدم،بنیه اش ضعیفه! زود باشید ببریمش دکتر

(وتمام ساکنین آن واحد سراسیمه برای یاری نازی از اتاق خارج میشوند، چراغ ها خاموش میشود .)



نظرات شما عزیزان:

بهترین عالم
ساعت21:25---29 خرداد 1391
هاهاهاها!!!!پسرازیادم باهوش نیستنا

دخترای ساده اینافقط میخوان بدونن تاچه حددرس میخونین

انقدساده نباشین

زیادهم به پسراروندیناااااا


لاله
ساعت22:46---23 خرداد 1391
دستت درد نکنه حرف دلمو نوشتی بخدا خیلی خونده بودم آناتومیو اما دریغ 19 هم نمی شم
تو آمار منو از کجا اوردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


2f.h.t
ساعت22:40---23 خرداد 1391
آخرترم معلوم میشه دختراخرخونی میکنند یا پسرا...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 23 خرداد 1391 ا 11:14 نويسنده : hichkas ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.